perjantai 30. elokuuta 2013

Juujuu tiiän.. ja haaste!

Tiiän kyl et en oo vielkää postannu sitä juhliksen toista osaa mut oon nyt isällä ja mul ei oo tääl niit kuvii nii en voi nyt postaa niit.... Mut sen sijaan mut on HAASTETTU!! :D Eli kiitos Mantsulle haasteesta :)


Säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut
6. Ei takaisin haastamista


11 asiaa minusta:

1.Oon seiskalla :)
2.Omistan yhen koiran :3
3.Kuuntelen just nytte Let her go Passengerilta :3
4.Meen huomen purjehtii :)
5.Mä en yhtään tiiä mitä muuta tähän laittasin..
6.Fanitan hulluna Adam Lamberttia <3
7.Oon nyt isän luona :)
8.Mun pitäis postaa useemmin.. 
9.Mul on nyt kaulas sellanen ihana viiksikaulakoru ;)
10.Rakastan Gleetä <3<3
11.Mulla on ikävä mun edesmennyttä hamsterii, Tildaa ... ;___; <3


 11 kysymystä joihin vastaan.

1.Onko hyvä päivä? - On juu :)
2.Milloin ja miksi viimeksi nauroit? - varmaa koulus tänää ja koska kävyt XD :D
3.Millaisen kameran omistat? - Canon EOS 550 D <3
4.Seuraatko blogiani? - Tietty rakass :3
5.Mitä näät kun katsot vasemmalle puolellesi? - tuolin täynnä vaatteita XD
6.Onko sinulla lemmikkejä? - Kerroin jo ;)
7. Oletko koskaan teipannut naamaasi hauskaan asentoon/ilmeeseen? - OMG joo oon varmaa :DD
8.Tuhkimo vai Lumikki? - LUMIKKI ofc ja vaan koska kääpiöt on kivoja :3
9.Mikä/kuka nukeistasi on lellikki? - Varmaa Rena ku se on niinku "valmis" :)
10.Pidätkö pehmoleluista? - Kuka nyt ei pitäis?! ;3
11.Oletko koskaan syönyt gulassia? - Luultavasti joo ku emmä yhtää tiiä mitä se äiti mulle syöttää XD noei.. en tiiä


Mun 11 kysymystä:

1.Kauanko olet harrastanut bloggausta?
2.Minkä väriset silmät sinulla on?
3.Oletko allerginen, jos olet niin mille?
4.Kuunteletko musiikkia?
5.Montako nukkea sinulla on?
6.Oletko blogini lukija?
7.Millä luokalla olet?
8.Milloin viimeksi itkit?
9.Milloin viimeksi nauroit?
10.Onko sinulla lemmikkejä?
11.Paljonko kello on?



Ja haastan:


Tos nyt  noii :3 en jaksa nyt kirjotella enempää mut joo... :) yritän muistaa postata sen juhliksen tokan osan

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti pian tulee postaus ♥ jaja jeee! Teit sen! Hauskaa luettavaa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mäki toivon :3 ja hyvä jos oli kiva lukee! :)

      Poista