torstai 7. maaliskuuta 2013

Miittistä taas ;)

Aluks kiitti ISO KIITOS 22 lukijaa!! Ootte ihanii! Sit ku teit tulee 25 nii tulee juhlis ;)

Eli tolin tos viimeviikonloppuna Ellan järkkäämäs miitissä niillä ;) Kuvia siis sieltä ;) Laatu saksaa ain välil koska ne on sellasii tilanne kuvii useimmiten :D

 Laurasen Severi söpötys ;);)
 Severuuus! Rakastuin siihen ihan kokonaan....
 Eli siis Raikilla on nyt uus peruukki jonka Manta stailas ;)
 Ja tohon asentoon noitten saaminen oli HAN-KA-LAA! :)
Hiihhii kaikki sano et Rena on tos sillee "Olen prinsessa!"
 Rakas Eltsuni keksi suussaan XD
 Mantan ihanuus, en muista nimeä... ;)
 Azusa ja Lauran söpötys (en muista taaskaan nimee)
 Mantan ;)
 Mantan taas + rakastuin tähän jumalattareen!!
 Mantaliinin :)
 Varmaan arvaattekin jo...
Sitte Eltsun nukkeja :)
 Eltsuliinin nämäkin,
 HENNARAKASIHANAINENELLALIININVAIMO!! rakastan tätä kuvaa <3
 Eltsun taas ;)
Tääki on Eltsun :D
 Lauratuus! ja tärähtii
 Minä kaunis mursuli XD
 Minä Manta repparissani ja Laura taustalla ;)
 Ja sitte Eltsu repparissa :)
Ja sitte tanssittiin... mulla mahtava ilme XD
 Ja sitte tanssittiin lisää...
 ja lisää....
 ja lisää ;)
 Sitte Manta tuli taas mun reppariin ja Eltsu tanssi hitaita Mantan pyllyn kanssa ;)
Ja lisää reppariaaah!
 Sitte minä ja Eltsu tanssittiin hitaita <3 HUOMATKAA ELTSUN HURMAAVA ILME! ja mun kärsivä ilme
 Tää luki Ellan veesee paperissa ;)
Manta tanssii :)
Sepaamista ;)
 Minä leivon pannukakkutaikinaa :)
 minähyvinkinrumamursu leivon pannukakkutaikinaa pt. 2

Ja sitte collaasi MANTAN NAAMASTA! Enjoy!
 Ihana Manta! ^^ Tein tän kaikel rakkaudel <3
Sepaamista Eltsun kanssa ;)
 Sepaamista Eltsun ja Ellan kanssa ;);)
 Lisää sepaamista...
 Mä olin ottamassa tolt hyllyltä Aliasta ja sitte Trivial Pursuit putos suoraa mun päähän ... thats nice!
Mä selitän Hennalle sanoja :)
 Pelilautaaah!
 Eltsun jalka ja pelilauta ;)
 Lisää pelilautaa :D



Mut siinä ne sitte onki:):) Nyt täytyy mennä laittaa iltapalaa joten moroooh! ;)















 
Ja sitten vielä Eltsu ihanassa asennossa :):)

1 kommentti: