lauantai 19. tammikuuta 2013

Vanhoi kuvii mökiltä + uusien nukkien paljastus!

Moih!

En tässä nyt enempää selittele, vaan siirrytääs kuviin :)




 riippumattosäätöjuttuhomma :)
Ja taas

Ja siin oliki sitte ainoot kuvat mis Renalla on peruukki päässä :)
 Jalkaset ;3
 Raksunen <3
 Tehtiin isän kaa sille toi keinu
Lähempää...

Siin ne sitte oliki! Tai siis on mul paljon lisää noit kuvii mut yks niist on tavallaan musa shootti nii se tulee sit ens postaukses ;3

----------------------------------------------------------------

Ja sitte uudet nuket................






Eka joululahjaks:










 TAEYANG RAIKI!!!!
Siiis se on niiiiiiiiin ihana!! Se on sit Renan poikaystävä! Tai siis ei viel mut se siis tulee olemaan jajajaja...,. mä hyperventiloin.... ?






Ja sitte.....




Synttärilahjaks:








 PULLIP AMARRI!! tääki on siis niin ihana ja kaunis jajajaja!!! Ja mun kaveri kustomoi sille kulmakarvat ja pisamii, mut siit mull ei oo viel kuvaa mun kameraa... ); 






Mut siis siinä sitte ois! Oon tosi ilonen ku sain noi ja heti kuhan mulla on aikaa nii voin ruveta kuvaamaan kuvatarinoita! ;3



xoxo: määh & pikkusöpötyshattaravaahtokarkkipupuset ;3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti